Sorteer Volgens

  1. 1.0
    Gastvrijheid

    Faciliteiten

    Hygiëne

    Al enige jaren ga ik met plezier naar deze sauna en fitness. Het laatste jaar is de sauna in hygiene flink op achteruit gegaan. Met name ligt de focus op het binnenhalen van nieuwe leden, maar niet op onderhoud en kwaliteit. Ondanks toezeggingen van Orange tot het treffen van extra maatregelen om corona besmettingen te voorkomen zoals een schoonmaakploeg zitten de prullenbakken overvol, de vloer plakt en is bedekt met viezigheid. De vloer wordt nimmer vochtig afgenomen. Papier voor het droogmaken van handen is regelmatig niet beschikbaar en wordt pas op verzoek soms aangevuld. De kleedkamer ontzettend warm en de toiletten vies. Door het gebrek aan hygiene boxen in de toiletten stinkt het van tijd tot tijd ontzettend. De manager waant zich viroloog. Het luisteren, constructief communiceren en het daadwerkelijk onderzoeken of de klachten gegrond zijn, zijn vaardigheden dat bij de manager ontbreekt. Sterker, de manager moedigt een melding bij de inspectie aan, maar lijkt niet te beseffen sauna’s onder toezicht staan van de GGD. Het is jammer dat op deze manier met klanten wordt gecommuniceerd. Klant is duidelijk geen koning!

  2. 3.0
    Gastvrijheid

    Faciliteiten

    Hygiëne

    Als je van trappen lopen houd is het een leuke sauna, maar anders waardeloos.
    Ze weten niet eens hoe je een uitsmijter moet maken.
    Eens maar nooit weer.

Schrijf een review (Vul alle velden in, incl. de sterren)